body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Grattis bloggen!

Idag klockan 14.18 fyller min blogg ett år!


För 540 inlägg och 341 bilder sedan drog min blogghistoria igång. Även om jag inte på något vis är någon rekordbloggare så är det faktiskt ändå några som väljer att läsa mina inlägg - dag ut och dag in. En del vet man vilka det är (eller kan lista ut) men den största delen håller sej ändå hemliga. Kanske lika bra det?!

Försöker att hålla hela blogggrejen på ett lagom personligt avstånd. Undviker att hänga ut känslor utan satsar mer på det roliga och anmärkningsvärda i min vardag. Går oftast rätt bra, men jag erkänner att en del totalt meningslösa inlägg har publicerats under det gångna året.

Ska försöka hålla blogghumöret igång - om inte annat för min egen skull. Måste säga att jag faktiskt läser igenom min gamla inlägg ibland när jag inte har något bättre för mej. Kul att se skillnaden mellan då och nu, om det nu finns någon. Gladast är jag nog ändå för att jag bloggade så hårt under studentveckan. När man läser igenom de inläggen så minns man allt så tydligt och inser hur jävla roligt vi hade!

Aja, grattis emmanea.blogg.se i alla fall!

image342

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback