body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dåligt fenomen

Jag har upptäckt ett mycket underligt fenomen:
 
Varenda gång jag ska kommentera och knappa in den dära jädrans koden så får jag en kod med kostiga bokstäver. Allid är typ w, q, x eller z med. De knapparna vet man ju inte ens vart de sitter på tangetbordet. Detta är mycket störande och konstigt.

Det tar typ en sekund extra att kommentera när jag måste sitta och leta efter knappen varenda gång... Jag är  uppe i säkert två minuters bortkastad knappletar tid idag.

Ge mej enklare koder, tack!

(r8r8 till exempel. Det är min favorit. råttaråtta.)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha jag håller med dig :D

Postat av: Fridah

santsant, du det där har jag också funderat på för de vanligaste jag får är "qxq0" typ :o :/

2007-11-27 @ 13:34:29
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

taack så hemskt mycket :)

2007-11-27 @ 13:54:53
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback