body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Brilliant ide angående julklappar

Nu har jag det! Jag behöver ju inte köpa så dyra grejer...

Jag kanske inte behöver köpa några grejer alls. Jag kan ju ge bort av det jag jag redan har, eller som jag kan ta gratis..

Förslag:

- Min karl kan få en urläcker häftapparat. Årsmodell 92, svart och silver (snodd från jobbet)

- Mamma, mormor och farmor kan få kuponger som man kan ta på ICA tex, köp 3 Wasa knäckebrödspaket få 8 kr rabatt.

- Pappa kan få min 51:an loppet medalj som jag fick efter att jag sprungit loppet. Han sprang ju aldrig men då kan han ju låtsas att han gjorde det.

- Morfar och min karls småkusiner kan få var sitt litet fint gem. Morfar får ett i metall men de små får av säkerhetsskäl bara i plast.

- Min faster, min kusin och min karls mamma kan få smakprov på kattmat som man kan ta gratis på djuraffären. (de har katter alltså, det är inte de som ska äta den)

- Min karls pappa och hans två bröder kan få varsina begangnade röda bordstelefoner som jobbet ska kasta eftersom vi bytt till nya.

- Min karls bröders flickvänner kan få varsitt block med post-it lappar orange och grön (vägrar ge bort mitt rosa)

- Della kan få en köttbulle (kan jag ta gratis ur kylen hemma)

- Till julklappsbytet med tjejerna kan jag slå in en jättefin blå bläckpenna, oanvänd! (hämtas i jobbets kontrorsförråd)


Sådär ja! Har jag just sparat in 4000 spänn. Bara sådär! Snacka om ekonomisk. Nu har jag ju råd att köpa en till boomerang dunjacka till. Utan luddet till luvan då, för det kostar 500 extra. Perfekt, jag borde få anställning som rådgivare i lyxfälllan. Helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback