body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Annas bildspecial

Min kära vän  Anna har hittat på en ny grej. Hon lägger upp bildspecialer på hennes närmsta vänner. Hittills har söta bilder på Kakan och Magdalena lagts upp och visats för omvärlden. Mycket mysigt initiativ!


Dock fasar jag för när det blir min tur. Jag har all andelning att vara orolig med tanke på hur den förra bilden, som anna publicerade, såg ut. Jag såg seriöst ut som ett toalt pucko. Och det var en bild. Hur fan ska det då gå om hon publicerar 10 bilder till. Huh, hemska tanke.



Såhär såg den förra bilden ut (ni förstår nu anledningen till min oro). Och under bilden hade Anna så gylligt skrivit:

"Det är något speciellt med barndomsvänner"

Ja. Det måste jag fan hålla med om. Jag ser verkligen speciell ut på den här bilden. Speciell ur den synvinkeln man ser på personer som är lite.. ja, speciella på olika sätt. Retarded liksom. Just så ser jag ut.

image353

Förstå min oro!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback