body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Utmaning

Upptäckte nyss att jag blivit utmanad av Ida och efter som att hon är chefredaktör i REDAX och jättefarlig om man inte lyder så är jag väl så illa tvungen att ställa upp!

Sex sanningar/egendomliga saker om mig:


1. Jag tycker att jag har konstig näsa i profil. Men eftersom att jag aldrig ser mej själv i profil så lider jag inte av det.

2. Jag hatar att byta lakan. De är så riviga och luktar konstigt när de är rena.

3. Jag har ett födelsemärke på armen som ser ut som att det  bildar ett I ett hjärta och sen en klutt. Jag undrar fortfarande vem klutten är.
4. Förra sommaren levde jag på broccoli tills jag hittade en bautamask bland bladen. Nu gillar jag inte broccoli längre.

5.  Jag hör att det ringer innan det har hörts en signal på telefonen hemma hos oss. Jag kan även höra om TV'n är på utan ljud i källaren.

6. Jag älskar att kolla på mej själv som liten på våra familjefilmer.

Jag utmanar nu: Anna, Amanda, Eleonor,  Agnes och Amanda.


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Den som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin dagbok och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer den personen fem nya personer och gör en lista av deras
namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta
dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen dagbok för mer information


Kommentarer
Postat av: annis

hej gummi! här är min nya blogg.... puss!

Postat av: Amanda K

Nu har jag gjort utmaningen :)

2007-05-20 @ 18:22:05
URL: http://amandakeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback