body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppdatering

Åååååkej. Hemma igen efter alla resor men ack så hemlighetsfull. Tänkte lätta på trycket och dra lilla uppdateringen för veckorna som gått.
Belgien
Det första (och nästan det enda) jag tänker på när jag tänker tillbaka på belgien är bristen på ätbar mat. Allt var mysko alternativt oätligt. När inte jag får mat växer en demon upp inom mej och får vid tillräckligt starka hungerkänslor ett utbrott. Detta inträffade olyckligtgvis på tågstationen i Finspångs lilla vänort Yvoir. Som tur var lyckades jag få i mej en hamburgare (fralla biff och rostad lök) innan jag hann börja använda våld.
I övrigt var resan helt okej. Bra väder.

Kreta
Här var maten godare (hade med mej mjukost och mackor hemmifrån) , greksallad gillar jag ju i alla fall.
En veckas solsemester med min familj innebär just sol och bad. Inget annat. Inga stenhögar, kyrkor eller knossospalats. Möjligtvis en timmas tur med ett tuffetuffe-tåg upp i bergen för att få se något annat än pool, sol och hav. Det som sol och bad däremot innefattar är saker som Jet-ski (vattenskoter). K var helt salig efter att vi börnat runt på vattenskotrarna en kvart. Jag tyckte iochför sig också att det var grymt kul.

Bilder kommer, har inte lagt in alla i burken ännu. Belgienbilder har
Ida lagt upp så ta en titt där så länge.
Har matte E nationellt prov på måndag så det är dags att återvända till matteböckerna.

Kommentarer
Postat av: Missankre

jag vill se bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback