body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Planering för den kommande veckan

Nedan följer en planering av vad som kommer att hända under den förhoppningsvis hittills roligaste veckan i mitt liv:

Dag 1 Torsdag: Fest ute i lämmelland. Klädsel - varmt. Ev underställ. Medhav badkläder (tunna och sjö)
Dag 2 Fredag:  Mösspåtagning 13.00. Mål att befinna mej i skolan redan vid 11 tiden för att sälja årsboken. Vi får se hur det går med det...
Dag 3 Lördag: Fest ute i Lotorp. Klädsel ännu oklart. Mössan på sin plats!
Dag 4 Söndag: Lugn grilling. No alcohol för min del. Ska vara fräsh på balen.
Dag 5 Måndag: Bal. Hos frissan kl 13 och samling i slottsparken runt 4.
Dag 6 Tisdag: Ev utgång i staden. Men stadsborna har bal så planen för tisdagen kommer nog att ändras.
Dag 7 Onsdag: Nationaldag. Sjunga nationalsång och hissa flaggan -inte. Fest i en sommarstuga om allt går som det ska.
Dag 8 Torsdag: Studentskiva hos stadsborna. Ölbrännboll som förfest för att sedan dra ner på skolfesten.
Dag 9 Fredag: Lugnt födelsedagskalas hos mej. Melody Club på torget.
Dag 10 Lördag: STUDENT!! och min födelsedag.

Med reservation för vissa förändingar publicerar jag nu denna lista. Måste nu rusa då min färskpotatis kokar över.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback