body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kristiflygare - långhelg

 "Gullvivans plym sågs svaja, bofinken slog så glada image89slaaag" ....
 
Barnvisor är mitt expertområde. Jag kan nästan alla texter och melodier som finns i de svenska barnsångböckerna. Det har jag min mor att tacka för.
 
Apropå barn så träffade jag K's lilla nya kusin i torsdags. Tre veckor! Att en människa kan vara sådär liten. De är så söta men onekligen ganska äckliga när de börjar kräkas. Äckligare blir de när de kommer upp i tvåårs-åldern (bebbens storebror) och kommer på hur otroligt roligt det är att snyta sej i händerna och sedan kuta runt och hota släkten med att torka av sina små kladdiga närvar på dem. Uä!

I Fredags var det fest. Kommentarer överflödiga!

Igår var det träningsdag. Hela familjen + K  var upe i lunddalen och kutade elljusspåret. Jag kan inte riktigt gå idag!

Övrigt att nämna är att nu är det riktig vår. Mormor och morfars trädgård är helt översämmad med vårblommor. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback