body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Bilder?!

image88Hmmm.. Nu har jag visserligen lagt in alla bilderna från Kreta i datorn. Och nu då?! Jag har ju bara bikini på mej på nästan alla kort (med tanke på att vi bara hängde vid poolen och havet hela dagarna) och de har jag ingen lust att publicera för hela omvärlden. Och sådanadär bilder på vackra vyer och sånt tycker jag inte är något kul att titta på så därför har jag inte tagit några sådana heller. Vi får se om det finns några vettiga på K's kamera.

Här är i alla fall en bild som jag tycker blev riktigt härlig som går att visa! (Nej, jag har inte fått en betongklump på vänsterfoten)

Min lilla rosa kamera är redan väldigt berest. Jag har dock inte haft råd med nån kameraväska så jag har den i en liten neccesär. Fungerar utmärkt!


Ps:Förlåt Kakan jag vet att du tycker fötter är äckliga, men tänk så här, de här är i alla fall rena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback