body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

z = r(cos v + i sin v)

Nu är det över. Jag kände hur de imaginära talen, konjugaten och vinklarna bara seglade ut ur örat nyss. Nu är de lika lågt bort som de var för en vecka sedan, innan mitt ryck med jag-ska-plugga-som-en-idiot drog igång.

Nu är det fredag och jag har belönat mej själv genom att boka en tid hos frissan imorgon för att göra en sådan där superinpackning som tydligen kan rädda vilket hår som helst (även mitt enlig frisören). Jag ska bara njuta.
Sedan blir det en tripp till älvsjömässan där båtmässan pågår för fullt. Inte för att vi ska köpa något, men en snabbvisit i en 20 miljoners båt är inte fel.

Tog fram vårjackan idag (inte den nya gröna dock utan min gamla vita). Tabbe. Jag frös som en tok varje minut jag var utanför dörren. Och innanför dörren också för den delen. Tog ett varmbad nyss för att få upp tempereturen igen.
Så ska det låta stundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback