body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vagabondskor

Har suttit på trappan nu i solskenet någon timma - och lyckats bränna mig. Kunde ju sitta i bara linnet (det blir ju lä på våran trappa) och vem fasen tänker på solkräm i mars. Hoppas det tonar ut sej.
vagabond skor
Ska in till stan ikväll och gå på bio (stackars den som får sitta brevid mej, host). Det borde jag orka. Biopopcornen lockar också. Är lite sugen på att hitta en ny väska med lite mer vårkänsla som matchar mina nya shoes. Min bruna älsklingsväska har hängt med ett tag nu. Vill ha en rödrandig. Ellos har en fin men jag vill kika runt lite först.  Vi får väl se vad jag orkar uträtta idag.

(Ja. Jag är ruggit nöjd med mitt inköp av skor. Och nöjd måste man få vara.)

Kommentarer
Postat av: gluttaren

mm de var fina :)

2007-03-21 @ 08:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback