body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sthlmskap

Idag blir en riktigt slapp dag efter gårdagens intensiva shoppingdag i Stockholm. Mina fötter är oanvändbara idag så det får bli att ligga i sängen. Lyckades (efter många om och men) hitta en vårjacka. En grön. Varför? Tja, ville prova något nytt kanske. Dubbelknäppning och ett brett skärp i midjan. I like!
Köpte även en klänning i grått och en vanlig enkel t-shirt. Jag måste säga att jag är nöjd med mina kap.
 
Ligger här och försöker bli klar med en miljösammanfattning som inte ska vara inlämnad förens på tisdag (?!)  Men det vore så skönt att bli klar och kunna lägga all fokus på Matte E provet nästa vecka.

Att göra:
Finslipa loggboken för projektet och lämna in
Lämna in projektrapporten med tillhörande bilagor
Miljöpolitik sammanfattning Kyotoavtalet
Matte E prov
Ragga sponsorer till årsboken

Ränkar med att kunna stryka stor del av listan innan söndag.
Åter till kyotoavtalet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback