body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Seg lördag

Uscha. Vilken tråkig dag jag har framför mej. Jag har inget planerat och vet inte vad jag ska ta mej för. Har sutiit med en svenskauppgift  nu ett tag (en lördagmorgon?!) men har tröttnat. Det är konstigt disigt ute så jag har ingen lust att gå utanför ytterdörren. Shoppade gjorde jag ju igår (tre tinnen, två nagelack och ett par lacoste skor) så det kan jag ju inte göra idag. Ingen är hemma här, de åkte till stugan imorse när jag sov. Vad ska jag göra?

Carolina Gynningboken är strax utläst och då måste jag börja på en ny bok vilket är mer energikrävande än att fortsätta i en påbörjad. Är lite sugen på en oläst Peter Robinson men då måste jag åka till biblioteket först och de stänger om en halvtimma.

Dålig dag. Jag tar en glass och väntar på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback