body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Matteboken min nyvunna vän.

Blogg.se har krånglat några dagar nu så jag har inte kunnat komma med uppdateringar..

Men jag kan inte påstå att det har hänt speciellt mycket heller. Blev lite hängig efter Stockholmsresan så det har varit rätt lungt. Var i Nrk igår och köpte lite linnen. Och ett par acne jeans. Hm. Det var inte riktigt meningen men det var omöjligt att lämna dem kvar i butiken.. Dålig vecka för ekonomin så att säga.
Kvällen var lugn, hade bestämt att lördagen skulle ägnas åt att plugga matte så det blev tidig sänggång. Idag har jag fullföljt pluggplanen och räknat som en idiot i fyra timmar. Det går mot förmodan ganska bra.

Ikväll är det maskeradinflyttningsfest (ett av de längsta ord jag kan :p) hos J och K. Jag ska vara ängel, lånade ett par vingar av maggan och monterade ihop en gloria nu för en stund sen. Har även styrt lockar i håret för rätt änglalook. Mamma förslog att jag skulle klä ut mej till ko. Vad menade hon med det?!

mattebokDe kommande dagarna blir det stenhårt plugg, jag ska sova med min mattebok i sängen för att inte undkomma den.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback