body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Linköping

"Igår tog jag tag i mitt liv en gång för alla och började på aktiv. Nu jädrar ska jag komma i form. Anslöt mej visserligen bara en provmånad men det är alltid något. Och så blir man mycket mer motiverad när man betalt pengar för att träna.

Idag blir det Linköping. Den där hemska tandläkaren igen. Tänkte hinna med att gå på stan innan och kika på lite grejer. Blev helt klart nöjd när jag såg att
Engla köpt likadana lacoste-skor som jag. Jag var före :)



Karin: Ååååå, säg inte att du börjat lägga upp bilder på dina grejer på bloggen nu också.
Emma: Öhmmm...

Men det är sant. Det är lite pinsamt. Men det känns okej när det bara är någon gång ibland. Gränsen går vid "dagens outfit " .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback