body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Klagomål på tillvaron

Jag ber om ursäkt för att jag har varit grymt tråkig den senaste tiden. Jag har fått nått fnurr i hjärnan så jag bara pluggar och pluggar. Igår var det studiedag och tjejgänget drog in till stan för en dags shopping.
-Ska du med?
-Nej jag ska plugga..
Jämt jämt, och är det inte det ena så är det nåt annat. Jag har ingen energi kvar för det som är roligt. Har suttit hemma och slocknat efter Let's Dace hur många fredagar som helst nu. Ändring krävs!
Nästa vecka har jag inget plugg alls, då ska jag återhämta mej. Fast å andra sidan måste jag ragga annonser till årsboken men det tar förhoppningsvis inte lika mycket tid som pluggandet inför det här satans matteprovet har gjort. 

Uä, jag vill kräkas på matteböckerna och min satans huvudvärk som aldrig släpper. Ska till läkaren på tisdag. Hoppas de kapar av huvudet så är jag av med skiten sen...

Och sen är jag pipplig och orolig för vad som ska hända efter studenten. Snacka om att vara ute i god tid med oroligheten. Min hjärna vägrar inse att det kommer att ordna sej. Ytterligare ett skäl till att kapa av huvudet.

Det som piggar upp min vardag är Martina Haag böckerna som jag plöjer. Jisses, vad jag skrattar.
"Ekorrn satt i granen. Skulle skala kottar. Hoppa han från tallegren. När bytte han barrträd?"

Ska laga bandspagetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback