body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Högskoleprov

Har fyllt min podd till bristningsgränsen nu inför min nya drive som träningsnörd. Man måste ju ha bra musik att röra sig till. Jag försökte promenera till weslife häromdagen men det gick oerhört långsamt så jag fick byta till melodifestivalen (som är väldigt uttjatad nu). Min kropp förstår inte riktigt vad jag håller på med så den svarade imorse med att vägra gå upp ur sängen. Jag som tänkte gå en promenix i solen. Icke. 
 
Har ögnat igenom de två gamla högskoleprov som mamma pirintat ut åt mej för att undvika en chock på lördag. Har konstaterat att jag borde ha en chans på läs och matte delen men engelskan och orden är kört. Tur att det inte gör något om det går dåligt. 300 spänn i sjön visserligen men det är ju ingen som behöver få veta det egentliga resultatet.

Var i Linköping igår. Blev inte mycket shoppat. Satsar på en dag i Stockholm nästa vecka istället.

Jag längtar efter anni, kakan och manda. De borde komma hem imorgon om allt gått som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback