body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Högskoleprov

Fick nyss min kallelse till  vårens högskoleprov som jag anmält mej till. Varför i helsike jag nu har gjort det. Jag kommer ändå aldrig i hela världshistorien vilja visa mitt resultat och om jag skulle söka universitetsutbildning kommer det bli en anledning för dem att inte anta mej. Jag har inget ordföråd (använder inte ens ordet vokabulär för jag kan Inte stava till det) och engelska förståelsen är helkörd. Det enda jag har en chans att klara med hedern i behåll är väl läsförståelsen och (kanske!) matten. Jaja, nu när jag har betalt så är jag väl så illa tvungen att göra det...

Suck.

Reggie har skitat ner min tröja. Jag skulle ju bara bada henne lite i handfatet efter promenaden. Det var ett satans litet handfat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback