body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Högskoleprov - done

Vilken pärs. Att frivilligt gå upp halv sju på en lördagmorgon för att åka och göra ett femtimmars prov låter inte riktigt som en grej normala människor gör. Men jag, Anna och Maggan är väl inte de mest normala i världen så vi kämpade oss upp. Provet var inte enkelt. Den som sa det kan erkänna sitt misstag. Det var karetesvårt, engelskan näst intill omöjlig för min del. Efter helt sjukt många timmar fick jag åka hem och då hade de rätta svaren redan publicerats på Svt-text. Jag kunde inte låta bli att rätta. Jag blev nöjd. Det var inte speciellt bra men över förväntan. Nu måste man bara vänta fyra veckor innan man får den slutgiltiga poängen, den som anges mellan 0.0-2.0. Själv kunde jag ju bara räkna ut hur stor andel rätta svar jag hade.
Och nu är jag helt slut.

Vad händer ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback