body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hemma

Pust. Jag tror minsann att en timma biologi får räcka som aktivitet för mej idag. Hade bunkrat med servetter för att över huvudtaget överleva lektionen. Skulle ju egentligen ha fikat med tjejerna snart,  men jag besparar dem mitt snorande idag måste jag säga. Jag får ta en fika här hemma istället. Mamma har ju bunkrat med in favorit glass och kokosbollar så jag ska nog överleva.

Är ju party på lördag och då ska jag nog vara fit for fight igen. Anna föreslog (oseriöst?) pyjamas som dresscode. Och varför inte. Pyjamasparty, är av  egen erfarenhet, grymt roligt!  Vi får se...
Vi har sagt att vi ska skriva iordning lite årboksgrejer på lördag. Jag har en hel del på lager.

Fika!

Ps: Panpizzan var slut, så jag fick äta en ynklig biff med morötter. Tjoho. Inte.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men emma lilla, det är ju imorgon det är pan pizza.. :) Idag var det ju bara soppan du missade, inte för att jag förstår hur den kunde vara slut. Smakade bara Senap! :/ Krya på dig vännen min!

2007-03-15 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback