body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Citrusmix och frysta jorgubbar

Music and Lyrics - grymt bra film. I klass med Nothing Hill. Heja Hugh Grant!

Idag blir det drink-testar-kväll hos Maggan. Var på Lidl (?!) och styrde upp lite virke (därav rubriken till dagens inlägg). Bara fyra timmar kvar nu. Dags att börja välja kläder. Blir mina älsklings jeans i alla fall och sen får söka igenom garderoben efter någon partytop. Det kommer säkert sluta som gårdagen - att jag provat kläder fram och tillbaka i två timmar, när jag väl bestämt mej och lyckats åstakomma en någesånär sminkning och det är fem minuter kvar till avfärd, byter jag till det praktiskt taget enda plagg jag inte provat tidigare.

Dags att ta en dush. Bara för att det är tjejfest är det inte tillåtet att vara sunkig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback