body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Bloggstörd

Alltså, ursäkta mitt intensiva bloggande men när man är sjuk ploppar saker upp i hjärnan så som snödropparna ploppar upp i rabatten på våren. Bara sådär. Plopp.

Nu var det Dr House (tv4 tis 21.00) som ploppade upp. Det programmet slår alla sjukhusserier. City akuten, Grey's antanomy. Släng er i väggen. För här kommer House. Osympatisk, halt, genomdryg och hyperintelligent. Tillsammans med sina tre kollegor utgör han väldens bästa team. Blev nästan lite ledsen när jag kollade "bakom kulisserna av House" och han inte var sådär i verkligheten - Gregory House.
Lost, mitt tidigare favorit program, har börjat balla ur. Allt är bara inlinndat i massa frågetecken och jag börjar undra om ens manusförfattarna själva her ett svar på alla frågor dom byggt upp. Men det är ju omöjligt att sluta titta. jag måste ju få veta hur det går.

När man inte har något viktigare att tänka på får man faktiskt tänka på tvprogram.
Nu är det bara 4 timmar och 18 minuter kvar till medium...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback