body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Bilfärd med Kakan

- Emma, jag visste inte att du börjat träna på aktiv?
- Det har jag inte heller, jag var bara där på ett pass. Vaddå, vem har sagt att jag var där?
- Du bloggar!

Ooops. Jag tänker inte så mycket på att mina vänner faktiskt läser det jag skriver och på så vis får information utan att jag behöver säga något. Sen undrar jag hur de kan veta så mycket?!

Igår skulle Kakan vara "wild and crazy" när hon skjutsade hem oss i sin lilla blå bil efter fikat på p2. Det resulterade i kaos vid rödljusen, vääääldigt nära diket och en utkörning mitt framför nosen på en grön bil. Allt i takt till Cara mia på högsta volym i bilstereon. Alla kom hem oskadda om än en aning nervösa. 
 
Dags att dra ut i duggregnet nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback