body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Bebbar

Kommer bli en slapp vecka. Idag hade vi en seriös lektion, imorgon ska jag inte till skolan alls. Har varit ute och raggat sponsorer till årsboken. Det var många som ville tänka på saken. Hoppas de nappar tillslut.

Har även knallat ett par kilometer i solskenet. Riktigt uppiggande. Jag satsar på att försöka bli lite vårfräsh nu efter att ha gått och sunkat nu ett tag. Måste leta fram mina älsklingsbrillor nu, dags att kila fast dem på näsroten nu när soldagarna blir fler.

Är grymt sugen på tjejfesten på lördag. Har styrt drinkmaterial nu. Ska bli så härligt att få gå loss ordentligt! Vet inte ännu vad det blir för outfit. Tål att börja tänkas på redan nu.

Som sagt så har vårvädret inspirerat mej till att vakan upp ur vinterblekheten. Nu ska här kommas i form. Jag tänkte börja med att börja gå till skolan istället för att ta bilen. Alltid lite motion, den är ju bara knapp en kilometer så det borde jag klara. De dagar det inte är regn. Eller moln. Kanske.

Har lite plugg att göra ändå denna vecka. Ska skriva ett faktablad till vår redovisning om abort. Sitter och hänger på gravid.se för att följa foster utvecklingen. Men nu är jag visst inne på delen med försäljning av barnartiklar. Inte för att jag är sugen på en bebbe. Nej nej. OBS lögn.
Under tolfte veckan kan barnet le och suga på tummen.. Åååååååååå. Jag var lite inne på att önska mej en studsmatta i studentpresent för ett tag sedan jag kanske ska ändra mej till en bebbe - nej jag tar nog hellre studsmattan. Bebben får vänta. 

Imorgon blir det Linköping för hela slanten. Ska gå tilll specialgaddläkaren. 

Caaaaaraaa miiiiiiaaa (månsmåns)

 
 


Kommentarer
Postat av: Anna

hej sweetpaj!
det rycker i min lever också. och man kan inte önska sig bebbar! dem får man skaffa sig själv hörredudu. puss och kram från hon som vet allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback