body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Unusual

Man kan nästan tro att den här dagen bara är ett påhitt.

Hela jobbdagen gick åt fanders. Jag sölade ner min vita klänning så jag fick åka hem och byta. Jag somnade på lunchen så jag kom försent till jobbet. Och knappen längst ner på den skjortklänning jag bytte till, pga nersölningen, gick upp en gång var trettionde sekund hela eftermiddagen så det såg skitdumt ut. 

När jag väl kom hem från jobbet förändrades allt. Mamma hade köpt en present till mej. Inte vilken present  som helst heller, utan en tröja som jag har trånat efter sen slutet av april men aldrig kommit mej för att köpa. Jippi!
Sen inträffade det mest overkliga:

Jag lagade mat. Och det blev gott. Till och med pappa sa att det blev gott.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback