body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Studentfest 3



Vi öppnade kvällen med ett kort besök på minigolfbanan för att sedan snabbt förflytta oss till babylon. När alla var mätta promenerade (!) vi till Tilda som hade slutat jobbet och gjorde sej iordning. Lite förkrök och Jennica dök upp och sen drog vi ut till Lotorp. Där var det fullt drag - inte. Alla var ganska avslagna och osugna så stämningen var långt ifrån maxad. Tjejerna beslutade sej för att åka in till stan men jag var linte riktigt så taggad så jag roade mej på en pakethållare under färden mot finspång. Jonte drog ner i diket med cykeln så vi hade fullt sjå med att få upp honom och när det väl var gjort så hade Robin hunnit falla ner i en hög på marken av skratt så då fick vi fiska upp honom också! Sen körde vi introtävling hela vägen till Finspång.
Väl i Finspång blev det en mosbricka på grillen och en tripp in på ettan. Dansgolvet var tomt till en början men vi kom snart igång. Tog en melon-shot (brände i käften) och det var riktigt bra stämning. Som vanligt hade jag bunkrat upp med varma kläder (min specialité) och världens största halsduk så jag slapp frysa under hemfärden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback