body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Student Norrköping

image150

Idag blir det till att åka in till Norrköping för att gratulera barndomsvännen Charlotte (till höger på bilden) till hennes student. Ska bli kul att få se dem rusa ut och åka flak. Jag (lillskiten till vänster på bilden) kommer säkert bli helt otroligt triggad och längta ännu mer till lördag och min egen student. Apropå studentflak så är det imorgon dags att smycka våran vagn. Det kommer bli ruggigt bra. Tildas mamma Ullis har bidragit med en specialare som kommer göra hela vagnen fulländad.

Efter firandet i stan ska jag direkt till vinbjörnspaken och studentbrännbollen och sen ner till skolfesten, på ettan givetvis. Den sista någonsin och jag anar att det kommer bli ett grymt drag.

Igårkväll blev det bara en drink på ettan och sedan hemfärd. Gäller att vara så fit for fight som möjligt iför ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback