body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sickness

Gaaaaah. Jag blir tokig. Känns så grymt jäkla typiskt mej att bli sjuk på studentveckan. Febern vägrar släppa och jag mår rent ut sagt SKIT! Lyckades orka med en trevlig studentskiva i staden och ett par timmar i parken med tjejerna i alla fall. Men någon sista skolfest blev det aldrig för min del. Min kropp strejkade och jag kunde inte göra annat än att åka hem.





Idag blir det en lugn dag, kan inte med annat. Tänkte försöka pralla mej ner till studentlunchen och lämna in nycklarna och ikväll ska jag baske mej ha mitt födelsedags kalas, även om det blir en lung variant.

Tips: Bli inte sjuk på studentveckan. Det är grymt frustrerande!

Kommentarer
Postat av: eleonor

stackare, hoppas verkligen du mår bättre imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback