body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Mösspåtagning

Gaaaaaah! Äntligen sitter jag här med min efterlängtade mössa på skallen! Härlig stämning i aulan när alla sjöng (vrålade) studentsången för full hals. Riktigt kul att hänga i caffan när man ser trea efter trea droppa in, mer eller mindre pigg. Vissa öppnade dagen med en återställare och andra spelade klädpoker och rusade halvnakna genom caffan varv på varv  (se bilder nedan) 
Själv var jag riktigt pigg och en aning övertänd av lycka för att mössan snart skulle få åka på. Vi firade med grillenmat efter cermonin, självklart med mössorna på plats!

Ikväll blir det troligtvis utgång på ettan och förfest på nyhem. Dags att tagga till igen... Måste komma ihåg att spela in talang2007-finalen bara, så att jag har nått att göra imorgon...


 

Kommentarer
Postat av: mastodontfilmsmaaaaaatzz

Det är underbart att ha ngn typ av uppdatering från Finspång, btw ska vi lägga bud på en gård i simonstprp, kommer närmare finspång:). jaja, student present är på väg:). Stay alive:P

2007-06-02 @ 03:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback