body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Mail

Det roligaste med att jobba är, förutom att gå upp till kontorsförådet, mailen. Jag och Anna (som har arbetsplatsen brevid mej) mailar till varandra för fullt. Vi skriver om alla möjliga grejer, nu har vi just haft en diskussion vad vi ska ha på våra knäckemackor till fikat.

Det är bara ett problem. Jag har bara Anna att maila till. Jag har försökt maila till pappa också men han svarar bara OK på alla meddelanden. Så jag söker helt enkelt efter nya mailvänner som också sitter på sommarjobb med tillgång till dator och har lite för lite att göra. Lägg en kommentar om du är intresserad!

Nu ska ni inte tro att bara för att jag har tid att maila så jobbar jag inte. FEL! Jag jobbar, men i ett lungt tempo. Arbetuppgifterna haglar inte över mej just nu, därför kan jag med gott samvete dra ut på de jag har...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan det låter som ett riktigt soft jobb! Är avunsjuk! haha. =)Vi ses snygging. Pusssipusss

2007-06-13 @ 14:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback