body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kalas

Sitter här på jobbet och filurar lite. Har styrt upp en toppen present till K som han ska få på sitt födelsedagskalas i kväll. Han fyllde ju 20 i tisdags men då hade jag inte hunnit fixa något efter allt ståhej med min student. Så jag hade bett om dispens till helgen men när vi var i Linköping igår hittade jag minsann en present. Han vet visserligen vad det är, för han har fått välja själv, men allt vet han inte om.

Det är för övrigt snart helg. Har inga direkta planer för fredagen. Hoppas kunna styra upp något med mystjejerna. Har ju bara jobbat och jobbat nu efter studenten så det behövs lite tid för en total utvärdering och sammanfattning av studenten och studentveckan tror jag. Kanske kan bli bad om det inte är dåligt väder?

På lördag är det födelsedagsmiddag hos K med hans släkt. Innebär att jag får träffa minimänniskan igen. Den lilla bebben alltså. Nice.

En timma till lunch. Undrar vad det blir?
Nu kommer Larssa (mitt namn på anna = kul för det låter så okvinnligt) måste jobba lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback