body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jobbar..

Nöööööööööööööööööö, nööööööööööööööö, nööööööööööö ... schup! Så låter min bästa vän på jobbet. Det är inte Anna som sitter brevid mej, nej nej, utan min lilla blå DYMO -apparat. En såndär som man kan skriva in saker på och så kommer det ut små roliga ettiketter. Nö'et är när den printar och schup'et är när man kapar den genom att tycka on en knapp på sidan av min älskade lilla blå DYMO. Jag ska göra ca 171 stycken som jag ska klistra på diverse möbler på nyko (förkortning. nya kontoret). Här på jobbet älskar man förkortningar. Inte i tal men däremot i skrift. Texten från en medarb. är ofta oläslig pga alla förkortn. Se! Nu börjar jag också. PGA?! På Grund Av heter det ju!

Fördelen med min lilla DYMO är att man kan jobba och blogga samtidigt. Jag printar etiketter och skriver om vartannat och inen kan anklaga mej för lathet.  Min lilla DYMO kan inte jobba snabbare vilket innebär att jag ihte slösar någon tid om jag surfarpå nätet eller tittar rakt fram undertiden den printar.Nu ska jag ränka hur många etiketter min lilla blå DYMO har lyckats åstadkomma undr detta inlägg. Återkommer om resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback