body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

En liten tanke till bara

Mjooo, jag kar kommit på en sak. Jag har ju beklagat mej så dant för att jag har blivit sjuk under studentveckan. Men nu i efterhand så måste jag säga att det nästan var bra. Eller inte bra, men det ledde till att jag njöt så mycket mer. Varenda sekund och minut jag varit tillsammans med mina vänner har jag njutit! Eftersom att jag visste att jag inte skulle orka vara med hela kvällen så gällde det att få ut det bästa av den tid jag var med. Så faktum är att jag nog har njutit mist lika mycket, om än inte mer av den här studenveckan för att jag varit lite sjuk. Visst hade det varit bättre att vara frisk, men just ur njutning och lyckans synvinkel så var det nog det bästa som kunde hända. Det är som med allt annat - man vet inte vad man har förens man mister det!

Så jag tar tillbaka beklagandet och bjuder på en stor dos lycka istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback