body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Deja vu

"Ordet måndag klingar lika falskt i de flestas öron. En seg morgon efter en skön helg. Du är så illa tvungen att masa dej upp till dagens obligatoriska aktiviteter fast du i sjävla verket vill falla tillbaka ner i sägen, dra täcket över huvudet och glömma bort vilken dag det är och att du har fem arbetsdagar kvar till nästa helg."

Citat: Emma (mej själv) hämtat ur bloggen 2006-11-13

När jag imorse öppnade ett nytt inlägg och gjorde mej beredd att börja beklaga mej över veckans hemskaste dag fick jag det som kallas en dèja vu, franska för redan sett om mina franskakunskaper inte driver med mej (vilket inte vore helt otänkbart). Har jag inte gjort detta förut? Och efter en snabb genomsnokning av mitt eget bloggarkiv insåg jag att jag hade rätt.  Så jag tar helt enkelt ett gammalt blogginlägg och publicerar igen.

Jag kunde inte sagt det bättre själv! (eftersom att det var jag som sa det från början)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback