body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sjukdom.

Jag tror att jag har blivit akut sjuk. Jag har städat bilen. Hela insidan! Dammsugit, dammat, våttorkat... Och just bilen av alla ställen. Varför bestämde inte min städkänsla att jag skulle städa mit rum istället. Det är nästan i strörre behöv av en rejäl städrunda än bilen. Dock vet jag inte hur man tvättar utsidan på bilen så jag fick skippa det momentet. Kan inte använda högtryckssprutan ordentligt. Skulle säkert bara lyckas skada mej själv..

Dessutom har jag lagat mat. Lax, broccoli och coscossallad med tomater och fetaost. Yummie. Räcker till imorgon också så jag slippr snabbmakaronerna!


Imorgon är det dags för  Per Gessle i Linköping. Han har ju fått
bra kritik efter gårdagens permiär  i Halmstad så det ska bli grymt roligt att få se. Hoppas regnet fattar att det ska hålla sej borta..

Som farmor säger:  Han den där Jessle är bra han.
(farmor han heter faktiskt Gessle)

Kommentarer
Postat av: Annis!

Jag har börjat blogga! Se till och läs ordentligt nu!

2007-07-13 @ 05:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback