body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Götet

I Göteborg på Stadium(boring affär):

- Kan inte jag gå in i affären mitt emot och kolla lite? Jag har spanat in en grej där. Kom dit när du är klar..

- Men Emma, vaddå affären mitt emot?! Det är ju för fan NK, jag hittar dej aldrig där inne.

- Åh, jasså! Men om jag håller vänster hela tiden så hittar du mej nog.

15 minuter senare, telefonsamtal

- Var är du?

- I en provhytt på NK..

Det är helt ofattbart vad stooora affärer det finns. Helt omöjligt att hitta varandra. Det är överhuvudtaget svårt att hitta i stora städer. Utan K hade jag aldrig hittat tillbaka till hotellet. Med mitt lokalsinne kan jag tappa bort mej i en bajamaja.

Lyckades i alla fall shoppa en hel del fina (läs för dyra) grejer. I samband med min personliga konkurs efter all shopping kom ett nytt ord flygande ur min mun.

- Jag vill inte kolla mer i affärer nu. Jag har köpestopp. Rikigt bra ord för att vara kommet från mej. Köpestopp.

Nu ska jag sova! Jobb imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback