body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dumförklarad av it-supporten

Ringde till support igår för att försöka reda ut vårt internetproblem.

- Nu kan du ta fram IP- adressen och läsa upp den för mej?

- Va?

- Kan du ta fram IP- adressen och läsa upp den för mej?

- Öh. Hur då menar du?

- KAN DU INTE DET?

- Eeh, nae..

- På så vis. Känn dej inte korkad för att du inte kan det! Det är ingen fara, det ska du inte behöva känna dej dum för...

50 minuter senare

- Jag är ledsen men jag kan inte lösa ditt problem. Jag kan inte hitta felet. Jag vet inte...

- Jasså, men det ska du inte behöva känna dej dum och korkad för.. Tack för hjälpen ändå!


Tji fick han! Dock kvarstår problemet fortfarande.




Tillägg till förra inlägget:

Jag tänkte att jag skulle bättra på mina engelskakunskaper genom att titta på Harry Potter och hemligheternas kammare utan text. Det gick ganska bra och jag kan nu meddela att wand betyder trollstav vilket jag kan slå fast efter att  ha sett Ron bryta av sin rollstav och utbrista, "Oh no, My wand!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback