body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dissa Cheap Monday

image172I senaste veckorevyn var det ett reportage liknande upplägget i filmen " How to lose a guy in 10 days" (vilken jag starkt kan rekommendera alla att se) men här var det något i stil med; att göra sej av med en kille på 10 timmar..
I alla fall var en av punkterna på listan, hela reportaget skrivet av en man, att kvinnor borde sluta bära cheap monday jeans. Han menade på att dessa jeans var en mordern variant av kyskhetsbältet.

Jag kan inte annat än att hålla med. Av egen erfarenhet vet jag att chep monday jeansen är stört omöjliga att få av sej, varesej det rör sej om en något privatare situation eller ett vanligt enkelt klädbyte.
Det går inte att dra av som vanliga byxor utan här måste man ta till alla lirk-kunskaper man kan för att ha en chans att komma ur dem. Och att jag har extra problem med detta beror på att de inte hade de där nedrans brallorna i min storlek utan jag tvingade köpa en storlek mindre.
Så inte nog med att de är svåra att ta av - gissa hur det då är att försöka få på sej åbäket.

But as we all know; ska man vara fin får man lida pin. För jag förnekar inte att svarta cheap monday stupisar är ruggigt snyggt.

Ps: Skulle kunna döda för att få klänningen Kate Hudson har på bilden. Tyvärr skulle det bli ett onödigt mord jag skulle begå, för med min goda självinsikt inser jag att jag skulle se ut som en banan i för litet skal i den där blåsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback