body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Busringning

Haha, jag jag ju glömt att berätta om att jag blev utsatt för en härligt rolig busringning för ett par veckor sedan!

En person ringer och utger sej för att vara nån annan, men glömmer sedan att lägga på luren när samtalet (och röstförställningen) är klar...

Detta resulterade i att jag ganska snabbt kunde lista ut vem som ringde, vems idé det var och vem som hade bidragit med mitt nummer. Dessutom kunde  jag lyssna till den följande konversationen i 8 minuter innan samtalet bröts vilket gav mej lite trevlig information om diverse intressanta grejer och händelser. Härligt roligt och härligt dyrt för syndaren.

Vissa straffar Gud direkt!

Tips till framtida busringare; se för farao till att lägga på luren när busringningen är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback