body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

¤~##¤?!~ - igen

Jag tror fanimej att den lille Djävulen förföljer mej idag med. Köpte ju den när lille rosa telefonen, som jag bubblade om för några inlägg sen, igår. Ville ju självklart ha ett minnsekort till för att få plats med alla låtar och bilder. Så skickar surpuppan i kassan (maken till otrevlig och sur expedit) med FEL minneskort. Jag skulle ha ett mini, och fick ett makro. Detta resulterar i att om jag skulle stoppa in mitt micro-minikort så skulle det försvinna in i telefonen för all framtid. Nu måste jag alltså ta mej tillbaka till butiken och byta till rätt minneskort. Jag ser fram emot en saftig resersättning och en ursäkt.

Visserligen skulle jag till Linköping i vilket fall imorgon för vi ska fira K's pappa och köra lite gocart. Men det tänker jag fan inte säga till dem jag köpte telefonen av. Det  är bara att punga upp pengarna...

Det bor en liten djävul i oss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback