body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sugrör på IKEA

Den andre januari 2007 blev en mycket mer innehållsrik dag än vad jag förväntat mej...

Efter det inbokade mötet med projektgruppen hämtade jag upp K och vi åkte hem och lagade lite mat innan vi impulsivt drog iväg till IKEA. Där inhandlades lite grejer till K's nya lägenhet och jag köpte en äppelklyftare för 29.90. Jag tvingade även på K ett storpack med sugrör som han protesterade mot med argumetet att han bara skulle handla nödvändiga saker. Hur kan sugrör inte vara nödvändiga?!  Han gick tillslut med på det och lade ner paketet i vagnen.

Dock har det gått mindre bra med mitt sunda liv som skulle börjat igår. Jag åt kvällsmat på grillen... Och en saffranskaka till efterätt!

 136889-11
En av julkkapparna som ligger högt på favoritlistan. En söt beautybox med små hjätan på som jag fick av K i julklapp, men då var den inte fylld med smink, å innehöll den snågot annat...

Reggies jacka är klar nu och hon gillar den, får visserligen korta av ärmarna något för jag tror att hon tycker att de är jobbiga att gå med. Men det blir lätt så när man är en tax och har korta ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback