body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Onsdag..

Man blir inte direkt motiverad att blogga när det enda man för tillfället har att komma med är klagande på hur jobbigt allt är  inför det där satans fysikprovet.

Tankarna bara svävar iväg på balklänningar, håruppsättningar och (hu hemska tanke) vem tusan man ska gå med. Ja jag vet att det bara är januar men det gäller att vara ute i god tid och dessutom måste man snart anmäla sig och sin eventuella kavaljer om man vill vara medräknad.
Jag må vara överseriös...

Göteborg för hela slanten i helgen. Skall shoppa loss för min bokia-lön sen decemberslitet och gå på cats.

Kommentarer
Postat av: david

tjaa emma!
det va inte igår! hur är det med dig nufötin?
vad har du för dig? slutklämmen i skolan nu?
hoppas du har det kalas!
kramar// David
hör av dig förresten! [email protected]

2007-01-24 @ 21:02:52
Postat av: anna mammie

ville bara säga att jag är grymt glad över att ha fått dela mina skolår med dig! du är underbar och vi ska ha så jääääävla kul detta halvår!!
puss/ din anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback