body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Morning has broooooken...

10.11 God morgon! Riktigt härligt att få tillbringa morgontimmarna i sängen. Första lektionen för dagen börjar klockan tolv vilket innebär att jag kan ligga kvar här minst en timma till!
Jag har tittat igenom mina utgifter på internetbanken och chockerats över att jag har gått och blivit snål på gamla dagar. Eller kräsen. Onekligen känns det riktigt bra att ha lite pengar till övers istället för att bränna dem på stört som jag alltid brukar göra annars. Har visserligen lite ofrånkomliga utgifter under våren som kommer att tära en hel del på ekomnomin.mössa

Balklänning
Håruppsättning
Studentklänning
Vita skor
Studentmössan
Resan till belgien
Vårshopping med tvillingarna
Studentveckan (den lär bli dyr)
Där var alla inkomster och pengarna till övers mer än brända.

Ett praktexempel på min nyvunna snålhet är att jag bara valde att köpa
studentmössan och inget därtill. Jag skippade alla champagneglas, pike tröjor och bälten med lysdiod...

Dags att surfa runt och ta reda på hur klimatförändinringarna påverkar sveriges ekosystem. Jättekul.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman!
kommer du till mig på lördag och käkar middag ?
gör om länken till mig på din sida till noggen istället. bloggen försvinner inom kort.puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback