body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Grammisgalan?!

Vem tusan kom på att grammisgalan skulle vara på en tisdag, när Dr House är given?! Jag som hade sett fram emot en skön stund med min favorit doktor.

Det har varit en lång dag jämfört med vanliga tisdagar. Först ett skrattretande svårt fysik B prov, fyra timmar hål och drog till norrk, köpte INGET och kom tillbaka till en sen svenska lektion. Därefter var det träff med tjejerna som har projekt modevisning.  Jag fick prova kläderna  som jag ska visa och han trycka en hel del chokladbollar som tjejerna bjöd på... Nu är jag trött och mätt!

Imorgon är det onsdag vilket innebär en lång sovmorgon och att det börjar närma sej helgen. Tydligen är det skolfest men vi får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback