body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Gott nytt år!


"Så har det gått ytterligare ett år..." suckar gästerna (50+) vid middagsbordet. Själv jublar jag.

Det nya året kommer att innehålla så mycket nytt och spännande att jag inte kan göra annat än att längta. Å andra sidan kommer 2007 kräva att jag ska ta en massa svåra och avgörande beslut om min framtid. Trots detta ser jag ändå fram emot de stora förändringar som kommer att ske men det är inte utan fjärilar i magen...

Det här vill jag göra 2007 (mer eller minde rimliga):
- Ta studenten och njuta tillsammans med alla vänner
- Åka till fjällen
- Växa fem centimeter
- Panikjobba och tjäna pengar så att jag kan åka till Australien
- Lära mej surfa
- Fylla nitton
- Ta en weekend med Maggan till London och pejla läget

Man måste ha drömmar, annars kommer man ingenstans i livet

Årets första favorituttryck:
Couldn't care less (Johnny)

Gott nytt år
 PANG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis! Det låter trevligt! =) Min systers kompis fixade den var länge sen. ;) så det är därför. hehe. Puss puss

2007-01-01 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback