body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Garderober

Alla verkar ha fått nippran på garderobsrensingar, det väcker lite inspiration och vårkänslor men det får nog vänta ett par veckor. Dessutom så tycker jag att det är så psykiskt påfrestande, jag vill inte skiljas från mina plagg och skor. Även om de är helt oanvändbara så väcker det fina minnen. Tur att familjen bor i villa så det finns förråd att hänga undan kläderna i så de åminstone slipper ta plats i mina garderober. Den dag jag flyttar in i mitt eget hus skall jag ha ett stort och ljust dressingroom där allt får plats...

Köpte lite påfyllning igår, en ljusblå skjortklänning som satte igång vårkänslorna ytterligare. Men eftersom snön ligger blaskig på marken får den åka in i min röriga garderob tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback