body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dressingroom?!

Efter att ha spenderat mer än halva dagen i sängen och framför datorn kände jag att det var dags att ta tag i något så jag tog vara på inspirationen om garderobsrensning och röjde ur förrådet och gjorde om det till ett dressingroom (?!). Eller tja, jag fixade plats så jag kunde få in mina klänningar och skor där, men ändå. Blev rätt bra, man ser golvet och mina klänningar hänger snyggt och prydligt så de slipper bli skrynkliga. Efter två timmars röjande var jag helt slut och nu har jag legat och sett inspelningen av sing a long från igår, Viktor Åkerblom är så grymt charmig. 

Borde kanske ha tränat men det får bli imorgon, dessutom gills kånkande av kartonger också som träning! I en annan del av köping och noblesseasken väntar på mej istället..

Imorgon är det skola. Gör inget, jag har så slappt schema att jag knappt hinner komma dit innan jag kan åka hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback