body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Det ilar i magen när jag tänker på det...

Har suttit en lång stund nu och smidit planer inför studenten med My (bild). Hon och Tove tar studenten den sista maj och jag har lovat att vara på plats precis som de ska vara den 9 juni då det smäller för min del.. Oh, vad jag längtar, alla vänner och fester. Det pirrar i hela kroppen. Vilken lycka.


Är grymt kul att ha vänner i storstaden. Vi träffas väl sådär en fem gånger om året men det blir alltid så jäkla kul när man väl ses då. Allt man har att berätta.. Rätt tufft att man kan träffa någon när man är tolv år och sen inse att ju längre tiden går ju mer lika blir man. Och nu sex år senare känns det som om jag vore en tredje tvilling! Haha, det är perfekt att man slipper ha med sej kläder när man åker och hälsar på, det är bara att ta något ur garderoberna. Vi tre blir en rolig trio på stan med den tokiiga Tove, envisa Emma och mysiga My rännandes fram och tillbaka!

Får väl försöka styra upp ett möte innan studenten också, måste ju köra den traditionella vårshoppingen. Kanske kan man hitta en balklänning..

Drömmer vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback