body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vääänta

Jag ligger här och väntar på att någon från modevisningsgruppen ska ringa och säga att det är min tur att komma till på håret och bli stylad. Hoppas de gör iordning mej bland de sista så jag inte behöver vara fin så länge. Jag har seriösa problem med att vara fin under längre tid. Jag pillar och kliar tills jag ser ut som vanligt igen. Det där med lösögonfransar pallar jag inte, de retar gallfeber på mej när de nuddar huden under ögonbrynen varje gång man tittar...Nagellack fungerar inte heller, det är ju jättekul att fördriva tiden med att sitta och pilla bort det! Jag ska försöka skärpa mej idag, ska kila och måla naglarna röda nu. Eller fransk manikyr kanske, det är lättare att pilla bort sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback