body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sportlov

Äntligen, nu är det bara en lektion och ett redaxmöte kvar till det efterlängtade sportlovet. Jag kan inte påstå att denna vecka har varit speciellt hård då jag inte börjat tidigare än elva någon dag. Men nu är det nära!

Det där med redax till årsboken, var ju inte riktigt meningen. Gick mest på startmötet för att se vad det var för folk. Det var inte många som så jag kände mej manad att vara med och nu tror jag att det kommer bli riktigt kul. Satsar på att att inte få det lika urballat som förra året (förlåt redax 06 men jag har hört hur det gick till).

När jag forskade i vad det är för mat i skolan idag, såg jag att skolans
hemsida uppdaterats med lite bilder från modevisningen. Nu är man på startsidan på både catwalken och dogwalken (eller tja, benen ialf).  

Time att slita på sig kläderna och åka till skolan för att få lite kyckling och ris. Skippar cyurrysåsen. Uä! Hoppas att kycklingen och såsen inte är ihoprörda bara, för då blir det fil.

Kommentarer
Postat av: Mandis

Emma, vart håller du hus? =) inte sett dig på evigheter juh! Puss puss sötnos.

2007-02-16 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback